Egyiptom

A távoli országokra leggyakrabban használt jelző, hogy egzotikusak. Egyiptomra azonban sokkal inkább alkalmazható a titokzatos, ellentmondásos, izgalmas jelző. Az európai ember úgy véli, mindent tud már tanulmányaiból erről az országról, aztán sorozatos meglepetések érik a helyszínen. Mindenre felkészülhetünk, és amíg a turista részére szánt területen mozgunk azt kapjuk amire vártunk. Ha eltévelygünk, vagy a hogyanra, miértre keressük a válaszokat, egyre érthetetlenebb lesz a környezet a kultúra, a társadalmi szabályok megváltoznak, arab földön járunk, az iszlám ural mindent. Mindannyian vágyunk arra, hogy személyesen is ”lássunk csodát”, akinek megadatik ne hagyja ki.

Útikönyv

Összegyűjtöttük neked az idei egzotikus szezon slágereinek számító célpontok legszebb látnivalóit, a top tízes strandokat, a legkényelmesebb szállodákat és egyéb hasznos információkat. Az adott ország történelmét, kultúráját és idegenforgalmi információit tartalmazó oldalakat egy online könyvbe rendezheted, amit kinyomtatva akár el is vihetsz magaddal az utazásra. Rovatunk folyamatosan bővül, jelenleg Egyiptom, Tunézia, Kenya, a Maldív-szigetek, Mexikó, Thaiföld és Dominika érhető el a szolgáltatásból.

Kommentek

Utazáselőtt.hu admin (Kisvirág részére)

2011.01.27 15:23

Kedves Kisvirág! Sajnos mi nem vagyunk illetékesek ezt a kérdést megválaszolni, hiszen mi sem tudunk több információt Egyiptomról, csak amennyit a sajtóban olvashattunk. A Magyar Külügyminisztérium honlapján minden esetben megjelennek azok az országok, amelyek fokozott biztonsági kockázatot rejtenek. Az oldal elérhetősége: http://www.kulugyminiszterium.hu/kum/hu/bal/Konzuli_informaciok/Utazas_kulfoldre/Biztonsagi_kockazatot_jelento_tersegek/ Esetleg érdemes lenne személyesen felhívni a külügyminisztériumot, mert elképzelhető, hogy egy ott dolgozó munkatárs pontosabb képet tud adni a hurghadai helyzetről. Központi telefonszám: 06-1/458-1000 Reméljük, hogy nem hiúsul meg az utazásuk, és kellemesen töltik majd az idejüket Egyiptomban. Üdvözlettel: az Utazaselott.hu csapata

Kisvirág

2011.01.27 15:02

Február 6-án utazunk Egyiptomba, Hurghadába. Szeretnék többet tudni a mostani politikai helyzetről. Mennyire biztonságos most Hurghadába utazni! Kérem válaszoljatok! Köszönöm!

Ani (Bánhidi Istvánné részére)

2011.01.15 18:15

Olvastam , hogy jártál Egyiptomban. Én most megyek majd. Érdeklődnék, hogy eurót, vagy inkább dollárt érdemes vinni. Szunyogokkal találkoztál-e, mert a Nilusi hajóutra megyek. A viz mennyibe kerül, hogyan vásároltál. Mire figyeljek, adjál egy-két jó tanácsot. Várom visszajelzésedet az email cimemre. Köszönettel Ani

Bánhidi Istvánné

2011.01.02 12:59

Mi már négyszer voltunk, és 30.-án ismét megyünk Egyiptomba. Már nem megyünk fakultatív kirándulásokra, mert amit akartunk már láttuk. Csodálatos ország, kedvesek, előzékenyek, udvariasak az emberek, sajnos az itthoni idegenforgalomról ez nem mondható el, az árakról nem beszélve, egyiptom olcsóbb al ink., mint zalakaros félpanzióval. Egyik utunk alkalmával sem volt semmi bajunk, nem szabad mindent össze enni-inni, ez a titka az egésznek. Imádjuk az ott élő embereket, kúltúrájukat, mentalitásukat.Mindenkinek ajánlom, ha kérdésed van irj és szívesen válaszolok. Ha valaki pont akkor indul mint mi az is irjon.

Konkolics Józsefné

2010.11.05 19:39

Sziasztok! Nekem volt szerencsém nemrégiben Egyiptomban járni.Valóban lenyűgöző a sokszínűsége,az ellentmondások,de aki egyszer megismeri az ott élő emberek vendégszeretetét az biztosan egy életre rabja marad ennek a különleges hangulatú országnak.Ami a hasmenéssel járó betegséget illeti mindenkinek azt tanácsolom ne próbálkozzon itthonról vitt gyógyszerekkel mert úgysem ér semmit.Amúgy odakint van egy gyógyszer amit ANTINOL_nak hívnak és igen hatásos(tapasztalatból tudom),a 12db_os kapszula 1_2 euroért beszerezhető a helyi patikákban.A meleg és a napszúrás ellen érdemes beszerezni azt a fehér kendőt amit a helyiek is hordanak,egy két euróért ez is beszerezhető.Mindenkinek élményekben gazdag utazást kívánok!

Sajnáljuk, a weboldalon a kommentek nem használhatóak!

Kiemelt témák

Hasonló hírek

Mit tegyünk, vagy ne tegyünk a bőröndbe? – gyakorlati tippek a helytakarékosság jegyében

A nyaralás előtti pakolás sokaknak bosszúságot okoz, amit a légitársaságok poggyászra vonatkozó súlykorlátozásai sem tesznek könnyebbé. Sajnos el kell fogadnunk a tényt, hogy nyaralásunkra nem tudjuk a ruhásszekrényünk és cipős fiókunk egész tartalmát magunkkal vinni! Az alábbi praktikák segítségével viszont egyszerűen kiválogathatjuk azokat a darabokat, amikre valóban szükségünk lesz, és azokat is, amiket jobb, ha otthon hagyunk.

Így étkezzünk kánikulában következmények nélkül – óvatosan a helyi konyhával!

Egy-egy külföldi vakáció helyszínéül a legtöbben a mediterrán vagy trópusi területeket választják. Ezekben az országokban – időszaktól függően – extrém melegre is számítani kell. A forró napok egyrészről megviselik a szervezetünket - így nem mindegy, hogy milyen ételeket, italokat fogyasztunk -, másrészről előtérbe kerülnek azok a típusú megbetegedések is, amelyek a nem megfelelően tárolt és hűtött élelmiszerektől származhatnak. Egy hasmenés...

Hepatitis betegség

A hepatitis májgyulladással, májsejtek károsodásával járó betegségek összefoglaló neve. Napjaink legkönnyebben elkapható fertőző betegségei közé tartozik, mely minden kontinensen előfordul. Többféle változata ismert, amelyeket betűjelekkel különítünk el egymástól.

Orvos válaszol

Ha szeretnél felkészülni a nyaralásra egészségügyi szempontból is, de nem találtad meg a szükséges információkat, akkor egyedi kérdéseiddel keresd meg szakértőnket! A személyes kérdezési lehetőség mellett böngészhetsz a korábbi kérdések és az azokra adott válaszok között is.